Dračí srdce - Československý vlčák

Souhrn posledních novinek

24.07.2011 13:25

    Už nějakou dobu jsem neměla čas aktualizovat, proto nyní shrnu poslední novinky. Na začátku června jsem se s Igim zúčastnila soustředění držitelů vodicích psů a předvychovatelů organizace Pes pro tebe v Kralupech. Kromě výcviku jsme několik odpolední věnovali i nácviku orientace s bílou holí, což bylo velmi zajímavé a poučné.

    30. června jsem odpromovala, čímž jsem zakončila studium Kynologie a získala titul bakalář.

    Poslední a prozatím nejlepší akcí byla právě proběhlá rekondice Pestré společnosti v Doksech, na kterou nás přizvala trenérka Míša Perčinová, která cvičí i pro Pes pro tebe. Celý týden byl skvělý, účastnili jsme se nácviků poslušnosti, her i soutěží a výborně se bavili. Pod vedením zkušených trenérek jsme s Igim udělali pořádný kus práce, což se projevilo i v závěrečné soutěži v poslušnosti, kde jsme sice nemohli konkurovat již vycvičeným vodicím či asistenčním psům, ale rozhodně jsme obstáli se ctí. Na programu bylo i několik velmi kvalitních přednášek, a večerní zábava neměla konkurenci:-)) Celkově byla tato rekondice sice dost náročná, ale zároveň i skvělým relaxem a já jen doufám, že příští se budu moci zúčastnit i příště.

    

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode