Dračí srdce - Československý vlčák

Květen 2012

10.06.2012 11:55

Zdraví se nám začíná zlepšovat, konečně už jsme bez antibiotik a zvládáme trochu delší procházky bez toho, aby pak vlčka zbytek dne prospala. Záda ještě nejsou úplně v pořádku, ale snažíme se, vrhli jsme se na alternativní medicínu, takže kromě homeopatik jezdíme na akupunkturu a k tomu bereme Bachovy květové esence. Věděli jste, že existuje veterinární akupunktura? Já ne, a jehly mně děsí, ale vypadá to, že zabírají. A když už jezdíme s vlčkou, tak jsme to vzaly od podlahy a necháváme se ošetřit také my. Už nikdy si nebudu stěžovat na odběry krve, to má v sobě člověk jehlu jednu a ne dvacet :) Ale skoro to nebolí, je to spíš jen nepříjemné.

Doufám, že se záda spraví a já si budu moct alespoň občas vzít domů nějaké zvíře na výcvik, už mě svědí prsty, sice mám pár individuálních konzultací, ale stejně raději cvičím sama, než abych to vysvětlovala ostatním, je to jednodušší :) Ale konzultace mě baví a mám ohromnou radost z každého pokroku svých svěřenců.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode